Reglement

Reglement deelname kerstmarkt 2018, vrijdag 14 december 2018

Kerstmarkt 2018, Ketelhavenplein, 5045 NE Tilburg

De opzet
De kerstmarkt is een initiatief van de winkeliers en horecabedrijven gevestigd op het Ketelhavenplein. De opzet is een jaarlijkse kerstmarkt met 70 gezellige marktkramen, vuurkorven, zangkoren, elfjes, een arrenslee en natuurlijk de kerstman, een vuurschaal en marshmellows voor de kinderen, kerstbomenverkoop, oliebollen en lekker eten en drinken, winterse dranken, horeca en veel gezelligheid.

Deelname
Men neemt deel door de reservering van één of meerdere kramen, waarbij de volgende regels van toepassing zijn:

  • Reserveren (en betalen) kan via de website www.ketelhavenplein-tilburg.nl, via kerstmarkt@ketelhavenplein-tilburg.nl of door langs te gaan bij woonwinkel Loft 8 (Ketelhavenplein 112, 5045 NE Tilburg, 013-3030056).
  • Door u in te schrijven en de betaling te verrichten geeft u aan akkoord te gaan met het reglement.
  • Na ontvangst van uw inschrijving via de website kunt u direct via ideal betalen, of kiezen voor de optie ‘vooraf betalen’. In dit laatste geval ontvangt u automatisch na inschrijving een rekening met betalingsnummer. Men dient binnen 8 dagen het huurbedrag overgemaakt te hebben. U kunt de kraam ook komen betalen bij woonwinkel Loft 8 tegelijk met uw inschrijving.
  • uiterlijk 48 uur voor aanvang van de markt ontvangt u een bevestiging/inschrivingsbewijs welke u dient mee te nemen op de dag van de kerstmarkt.
  • Indien er geen betaling wordt ontvangen is uw inschrijving niet geldig en ontvangt u geen inschrijfbewijs.
  • U dient op de kerstmarkt zelf een borg van €10,00 (gelieve gepast) per kraam te betalen, deze ontvangt u terug om 21.15 uur. Indien u de kerstmarkt eerder verlaat dan 21.15 uur vervalt het recht op teruggave van de borg.
  • De standplaatsen worden door de leden van de organisatie toegewezen. Hierbij wordt zorgvuldig gekeken naar vooraf doorgegeven persoonlijke wensen en voorkeuren aangegeven bij inschrijving, voor zover mogelijk om deze mee te nemen.
  • Goederen buiten de kraam mogen nooit de bezoekers hinderen in de vrije doorgang langs de kramen (op last van de hulpdiensten).
  • Er kunnen geen auto’s en/of aanhangers op het plein zelf. Wel wordt er een laad/losstrook aangewezen tussen 13-14.30 uur waar auto’s maximaal 10 minuten mogen staan. De ruimte hiervoor kan beperkt zijn. Zorg dus zelf wel voor transportkarretjes, steekwagentjes etc. want vol is vol.
  • Geen restitutie van de kraamhuur zal plaats vinden bij annulering door de deelnemer 14 dagen of minder voor aanvang van de kerstmarkt.
  • Geen restitutie van de kraamhuur zal plaatsvinden wegens geen doorgang van de kerstmarkt door onvoorziene extreme (weer)omstandigheden op last van autoriteiten.

De tijden

  • Standhouders/deelnemers kunnen opbouwen tussen 13.00 uur en 14.30 uur. De kerstmarkt start om 16.00 uur voor bezoekers.
  • Indien een deelnemer om 14.30 uur niet aanwezig is, wordt de kraam/kramen aan derden aangeboden.
  • De verkoop sluit om 21.30 uur.
  • Het terrein dient om 23.00 uur leeg te zijn.

Overigen

  • Het is verboden alcoholische dranken aan te bieden voor de verkoop, anders dan verkrijgbaar in de daarvoor bestemde barretjes en horecagelegenheden.
  • Resterende verpakkingsmaterialen en goederen dient u zelf weer mee terug te nemen en niet achter te laten op of rond het terrein.
  • De kerstmarkt is geen rommelmarkt. Verkoop van rommel/2ehands spullen is niet toegestaan m.u.v. opgeknapte brocante/antiek etc.
  • Aanstootgevende artikelen mogen niet verkocht worden.

Wij hopen dat u zich aan de bovenstaande regels zal houden en wensen u een gezellige en goede kerstmarkt toe!

Direct huren >>